1. epizód | Új Gimi

0 Komment | Írj egy kommentet
 Sziasztok!
 

 
 
 
A bejegyzésben pontosan azokat a kérdéseket és válaszokat fogom leírni, amik a játékban is vannak. Emellett a cselekvéseket és, hogy én kit hol találok. Lehet, hogy a ti játékotok során nem ugyanott lesz az adott tárgy vagy személy, ahol én találtam.
Lehet, hogy lesznek majd a bejegyzésemben olyan párbeszédek ami nektek nem jelenik meg. Ez az esélymérőtöktől függ. Ha egy fiúnál magas az esélyed, akkor olyan párbeszédek is meg fognak jelenni nálad ami az alacsony esélynél nem fog. Minden párbeszédet megpróbálok leírni, de ha kihagynám az egyiket, írd le kommentbe a párbeszédet, hogy te melyik választ választottad és, hogy milyen hatással volt a fiúra. 
Mivel mindenkinek más felhasználóneve van ezért, ha a párbeszédben benne lesz egy felhasználónév, a sajátomat fogom felhasználni.
 Ha többféle válaszlehetőség van, meg fogom jelölni őket egy színnel:


 
 
Piros: Csökken az esélyed.
Kék: Nincs rá hatással.
Zöld: Növekszik az esélyed.
 
 
Én csak a zöldel jelölt válaszokat fogom választani, de ha egy párbeszédben csak kék és piros van, akkor a kéket. Ti azt választhatjátok amelyiket akarjátok.
Vágjunk is bele! ^^
 
 
---------
1. EPIZÓD - ÚJ GIMI
---------
 
 
 
Legelősször az igazgatónőbe botlunk bele. Üdvözöl minket a Sweet Amoris gimnáziumban, majd elküld megkeresni Natanielt, a DÖK elnököt megnézni, hogy minden rendben van-e a beiratkozással. (Az nem az igazgatónő dolga? :d)
 
 
 

 
 
 
Igazgatónő: Valószínüleg a DÖK-ös teremben találja.
» Elmegyek a DÖK-ös terembe!
» Körbenézek a suliban!  (Itt nincsen jó vagy rossz válasz, de mivel az iskolát később amúgy is kismilliószor körbe kell járni, x_x jobban jártok ha az elsőt választjátok és így akciópontot is spóroltok. ^^)


Az A) választ választjuk, így egyenesen a DÖK-ös teremben találjuk magunkat egy szőke fiú társaságában. Biztos ő Nataniel!


Nataniel: ...
» HALIHÓ, NATANIEL, ITT VAGY?!
» Szia! A DÖK elnököt keresem.
» Szia! Nem láttad Natanielt valamerre?

Nataniel: Szia! Nataniel vagyok. Segíthetek valamiben?
» Az igazgatónő megkért, keresselek meg a beiratkozásommal kapcsolatban.
» Az igazgatónő szerint ellenőrizned kell, rendben van-e minden a beiratkozásommal.

Nataniel: Biztos te vagy az új lány! Persze, megnézem!
» (Megfordul, és keresgél a papírjai között.)

Nataniel: Hiányzik még egy-két dolog. Hmm... kell még egy igazolványkép, valamint 25 $ beiratkozási díj...
» (következő)

Nataniel: És ami a legfontosabb: úgy látom elfelejtetted beadni a szüleid által aláírt beiratkozási dokumentumot. Arra is szükség lesz!
» Nem gond. Ezek csak papírok, nem igaz?
» Pedig mindent gondosan összegyűjtöttem. Biztos vagy benne, hogy hiányzik valami?
» Ok, hagylak keresgélni, majd visszajöcök később!

Nataniel: Megnézem, nem keveredett-e a papírod a többi dosszié közé. Addig szerezd be a pénzt és az igazolványképet!
» (következő)


Nataniel: Örülök, hogy ilyen komoly és szorgalmas lány került közénk!
» (beszélgetés vége)
 
 
 
 A városon keresztül eljutunk a bazárba, ahol meg tudjuk venni az igazolványképet 10$-ért. A visszaúton belebotlottam a tündérkeresztanyánkba, aki egy igazgyöngynyakláncot ajándékozott nekem. Ezután újra visszamegyek a DÖK-ös terembe.
 
 
 
Nataniel: Hello GGRebi! Elfelejtettem mondani, hogy sajnos el kell utasítanunk a beiratkozásodat.
» Ugye ez csak vicc?...
» Micsoda?! Miért? Mit csináltam?
» ... Csak viccelsz, ugye? Nem lehet, hogy ne vegyenek fel.
 
Nataniel: Ahhh.. hát persze!
» Hahaha, nagyon vicces vagy!
» Elég érdekes a humorod.
» Ez nem vicces, megijesztettél.
 
Nataniel: Hahaha, ne haragúdj, legközelebb jobbat találok ki!
» (beszélgetés vége.)
 
 

Elhagytam a termet, majd bementem az osztályterembe ahol találkoztam Iris-el.
 
 
Iris: Szia! Te vagy az új lány, ugye? Iris vagyok, együtt lesz óránk.
» Szia, az én nevem GGRebi.
 
Iris: Nagyon örülök GGRebi! Remélem, jól érzed majd itt magad! Viszlát később!
» Köszi! Szia!
 
 
Ki az osztályteremből, Nataniellel találkozunk a folyosón.
 

Nataniel: Na, hogy haladsz a dossziéval? Még nem volt időm megkeresni a beiratkozási papírodat. Vissza tudsz jönni később?
» Pfff... Hagyjál már ezzel!
» Te csak az adminisztrációs dolgokról tudsz beszélni? Mindig ilyen komoly vagy?
» Már megint ez. Nem vagy túl laza...
 
Nataniel: Igaz, nem sokan tartanak jófejnek. Majd próbálkozom, azért.
» Gyerünk már! Biztos tudsz jófej is lenni, ha karsz!
» Ne haragúdj, nem akartalak megbántani!
» Bevehetnél néhány humorbogyót, hátha az segít...
 
Nataniel: Igazad van, megpróbálok jobb fej lenni!
» (beszélgetés vége)
 
 
 
Gyorsan az udvarra, majd vissza a folyosóra ahol találkozok egy... fura.....fiúval?
 

 
Ken: Hé, GGRebi! Hogy vagy?
» Mi a csodát csinálsz te itt?!
» Jól, és te? Mit keresel te itt?
» Mit...
 
Ken: Képzeld, elfogadták akérvényemet! Úgy örülök, mindenképp egy suliba akartam járni veled!
» Tényleg? Ez kedves tőled. Át is vettek?
» Aham... ez szuper. Most mennem kell!
» Ez nem lehet igaz, sokáig fogsz még követni?
 
Ken: Jaja. Nem kérnek sok dokumentumot, úgyhogy gyorsan megvolt.
» (következő)
 
Ken: Remélem kedvesek lesznek az osztálytársaim!
» Tuti azok lesznel!
» Én nem lennék benne nagyon biztos.
 
Ken: Igazad van. Pozitívan kell hozzáállni a dolgokhoz!
» (beszélgetés vége) 
 
 
 
Ezután az 'érdekfeszítő' beszélgetés után kimegyünk az udvarra, ahol találkozunk egy másik fiúval.
 
 
 
 
Castiel: ...
» Szia! Új vagyok itt. Keresek valakit aki körbevezetne.
» Szia! Új vagyok itt!
» ... Szia!
 
Castiel: És akkor mi van?
» Mindíg ilyen kedves vagy?
» Nem vagy egy szimpatikus alak.  
 
Castiel: Főleg az újakkal. Castiel vagyok.
» Az én nevem GGRebi, örülök a találkozásnak!
» Az én nevem GGRebi. Most mennem kell, majd később találkozunk. Alig értem ide, máris a dokumentumokkal nyaggatnak.

Castiel: Jaja, tudom, miről beszélsz. Akkor hajrá azzal a dilis DÖK-elnökkel.
» Mi a baj vele? (Ha ezt választod, tovább beszélhetsz vele és növelheted az esélyed.)
» (Nem mondok semmi többet, elmegyek.)

Castiel: Nincs még egy ilyen stréber és unalmas, mint ez a gyerek.
» Nem értek veled egyet. Szerintem jófejnek tűnik.
» Hihi, mondasz valamit...

Castiel: Azért csak intézd el a papírokat, külömben nem hagynak békén.
» (beszélgetés vége)



A folyosón újra találkozunk Castiel-el. Megkérdezhetjük tőle, hogy kölcsön tud-e adni pénzt a beiratkozásra, hogy hol kell fotót csináltatni (ha még nem vettük meg) vagy, hogy nála van-e a beiratkozási lapunk. Ez mind negatív, úgyhogy ha nem akartok nála rontani, ne kérdezzetek semmit.

 

Egy kis mászkálás után az osztályteremben újra találkozunk Ken-el
 
 
 
Ken: ...
» Mond...
 
Ken: Igen, GGRebi?
» Nem tudsz kölcsönadni a beiratkozási díjra?  
» (Nem kérdezek mást.)
 
Ken: Jajj, szegénykém! Nincs pénzed? Nekem van még valamennyi, tessék!
» (Nem kérdezek mást)
 

 
Ezaaz kaptunk 15$ - t Kentől!
 
 
 

Nataniel: ...
» Halihó, végül nem montad, hogy megtaláltad-e a dossziémat.
 
 
 
Nataniel: Jaj, tényleg, ne haragúdj! Igen, belekeveredett a többi közé. Félretettem neked, tessék, itt van!
» Nem tudsz kölcsönadni a beiratkozási díjra?
» (Nem kérdezek mást.)
 
 
 
 
Egy kis mászkálás után találkozunk három lánnyal a folyosón.
 
 
 

Amber: Hé, te vagy az új csaj?
» Igen, sziaszt...
 
Amber: Te meg a másik új... nem túl fényes a felhozatal, ugye lányok? Hahaha!
» (Ááá, majdnem fellöktek...nem túl kedvesek.)
 
 
 
Ezek után találkozunk az igazgatónővel a folyosón.
 

 
Igazgatónő: Jó napot, kishölgy! El tudta intézni a beiratkozást?
» Igen, itt a dossziém!
 
Igazgatónő: Csak nem veszem így át a repkedő papírokat? Keressen legalább egy gémkapcsot és úgy adja oda!
» (beszélgetés vége)
 
 
 
 
 
A gémkapcsot az osztályteremben, a padon találod! (Hát én mennyire imádom ezt a feladatot.. :#)
 
Ezután újból a folyosón az igazgatónővel találkozunk.
 
 
 
Igazgatónő: Ez a hiánytalan dosszié? Köszönöm, kedves, adja csak ide! Ez alkalommal minden stimmel. Most már hivatalosa  is a Sweet Amoris diákja. Vége a napnak, haza is mehet. Viszontlátásra!
» Viszontlátásra!
 
 
 
Majd megjelenik az a pasi, akinél a legtöbb esélyünk van és elmegy velünk valahova, amiről egy képet is kapunk. Ezen kívül, még randiruhát is kapunk!
 
 
Remélem segíthettem! ^^ A képeket megtekintheted, fent az 'Képek' címszó alatt. :)
 
GGRebi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Üdv!
Ide írhatsz megjegyzést a bejegyzéssel vagy akár az egész oldallal kapcsolatban! De kérlek válogasd meg a szavaid. Ne írj olyat, amivel megbánthatsz vagy megsérthetsz másokat. Ha kritikád van, akkor vedd figyelembe azt, hogy ne utálkozó, hanem építő legyen. Továbbá megkérlek, hogy nélkülözd a káromkodást és, hogy ne hírdesd a saját oldalad, se másét!
~ GGRebi ^^

 
Desinget készítette: CPL.